Amazing world

luni, 18 aprilie 2016

Delia acuzata ca pozeaza prea goala!

Delia Matache acuzata ca pozeaza prea goala.

Raspunsul Deliei catre un fan care a acuzat-o ca pozeaza prea goala.

"Draga domnule eu nu mi-am pozat si expus niciodata ecografia transvaginala!"


Vedeta posteaza des poze pe contul ei de Facebook in care apare in diferite ipostaze, locuri si, mai ales, tinute. Delia adora sa isi schimbe des stilul si sa poarte cele mai nebunesti combinatii vestimentare, dar unii oameni raman blocati doar la goliciunea pe care o afisaza pe scena. Un barbat a condamnat-o ca este prea dezbracata si ea i-a raspuns in stilul ei unic!

"Iata un chip angelic de tanara femeie!!! Din pacate ...era! Azi, ma uit si nu pot crede ca te-ai transformat in cu totul altceva. Am scris despre asta. Chiar daca stilul de exprimare artistica pe care-l promovezi reclama mult "dezbracaciunea"si lipsa de pudoare, cred ca exista o limita a decentei,a gingasiei,a expunerii frumusetilor feminine", este mesajul domnului suparat de tinutele Deliei.

Replica artistei ne-a lasat si pe noi fara grai si a adunat 300 de likeuri imediat: "Poza e de azi, draga domnule! Si cred ca ma incurcati un pic..cu alte personaje. Se stie ca iubesc hainele, deci le cumpar si le folosesc cu prisosinta. Haine multe, domnul meu! Soc! ba chiar apar in ele si in clipuri! Am si un stilist care ma imbraca ...cu ce credeti?! Soc!!! Cu haine! Probabil ca retina dv pacatoasa de fel a retinut doar acel body negru din latex ! Acela din concertul..deliria. Sau poate ma urmariti la plaja unde mai apar din cand in cand si in costum de baie, din doua piese! Gura pacatosului... minciuni graieste...pace si dezbracaiune!
PS: de cand ne rusinam de propriul trup? Lipsa de pudoare? Draga domnule ..eu nu mi am pozat si expus ecografia transvaginala... Ca tot vorbim de limite.Hai sa fim seriosi".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu