Amazing world

miercuri, 20 aprilie 2016

Se poate mai rau de atat?

Facebook

Creezi o pagina de facebook in care sa postezi anumite stiri pe care tu le crezi mai mult sau mai putin importante.

Pagina o numesti Stiri Curente ajungi la 100 de followers in 3 zile dupa care cei de la Facebook se gandesc ca ar fi mai bine sa iti inchida pagina.

Motivul pentru care aceasta pagina mi-a fost inchisa este doar de ei stiuta,in momentul in care cer confirmarea paginii mi se cer informatii despre followers, mi se cere sa recunosc pozele celor care ma urmaresc, fac tot posibilul sa raspund la intrebarile legate despre pozele acestora cui apartin si alte chestii,trimit o poza cu datele mele personale respectiv un mail in care atasez o poza cu buletinul meu pentru a confirma faptul ca este o pagina pe care o folosesc si ca nu imi e frica sa trimit si sa confirm identitatea mea pentru ca nu voi posta poze sau continuturi cu limbaj explicit sau fotografii cu nuduri de femei.
Nu inteleg motivul pentru care alte pagini care folosesc astfel de imagini explicite majoritatea luate dupa facebook-urile vedetelor in lenjerie intima blurand imaginea care apare la stire si spunand "A aratat tot" sau "Uite cum a aparut X i s-a vazut tot" pot fi folosite iar a mea in care postez decent,imagini decente si continut la fel de decent este inchisa.
Probabil ca si celor de la Facebook le plac astfel de stiri cu continut vulgar si titluri idioate gen" A murit x este distrus" dam click si vedem ca nu are nici cea mai mica legatura cu titlul.
Va multumesc ca imi sunteti alaturi si ma sustineti in ceea ce fac!
Va iubesc si va apreciez!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu